Sevgili arkadaşlar yarın sıfır bir araba alacak olsanız Opel Corsa'yı mı Hyundai i20'yi mi yoksa Seat Ibiza'yı mı tercih edersiniz? Benim tercihim şuan Hyundai i20'den yana. 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap