Bilgisayar dünyasında yapılan en büyük hatalardan birisi, IBM'in OS/2 Warp'ı bırakması olmuştur bence. Ne olursa olsun peşini bırakmasaydı, şimdi Apple ve MS'e bu kadar bağımlı kalmazdık diye düşünüyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap