Webtekno'nun muazzam istatistiklerine karşı yazmış galiba. Eğer öyleyse ilk defa katıldım şu adama

Webtekno'nun muazzam istatistiklerine karşı yazmış galiba. Eğer öyleyse ilk defa katıldım şu adama

Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
webtekno degil erdi ozuaga diyor.
Emin misin hocam ya. Teknoloji pornosu falan diyor. Başka sektör diyor. DH ile aynı kategorideler sonuçta.
@titan https://twitter.com/fx57/status/773592334348980224
"bos kutuyu siz cekersiniz zaten"
Onların bu seviyeye düşmeyecek kişiler olduğunu biliyoruz.
@ergenekonyigit hee "boş kutuyu siz çekersiniz" derken deyim falan zannettim ben 😀
Sidik yarışı 😒
küfür nerde hocam 😀
Dh ye demiş. "Boş kutu" dediğine göre
olmaz sondaki slogan olmazsa işin espirisi kaçıyor
bknz: Yiyn Birbirinizi AdamMısınızKrolar 😀
Eğer Erdi video da boş kutu olduğunu belirtmemişse, yani cihazın çalışmadığını söylememişse sonuna kadar haklı bence tolga.