HD164595 adlı gezegenden sinyaller alınıyormuş! :O
https://www.reddit.com/r/space/comments/504x9f/seth_shostak_lead_astronomer_at_seti_hd_164595/
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ileri teknoloji sinyaller deniyor ama enteresan bir mevzu
Kedidir o kedi
@hkellecioglu
7 saatte 9 + almış, böyle bi şey olsaydı reddit yerinden oynardı diye düşünüyorum.
bilemedim bende 😀 insan yine de bir acaba diyor.
@isasntrk Reddit'in space bölümünde gerçekten işinin uzmanı çok fazla kişi var. Son 1 2 ay içerisinde nasa'da çalışanlar, roket tasarımcıları falan bir çok kişi geldi. Çok küçük bi ihtimal bile. Olsaydı orası 2000 yorum olmuştu şimdiye 🙂
@phoenixim bende öyle düşündüm bu konu patlar gider diye ama bi numara yok 😀 yarın da bir bakmak lazım 😀