#akış Bu yaz PC toplamayı düşünüyorum. İşlemci olarak 6600k düşünüyorum. FAzla render vs aram yok. Sizce mantıklı mı? Öneriniz var mı? Amd işlemcide hoş bakmıyorum siz ne düşünürsünüz?
Edit: Ekran kartı 480 düşünüyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap