Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg 21 Haziran 2016 - 01:24 Facebook Lite'a dahili tarayıcı gelmiş. #akış BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 8 Hakan1987 @hakan1987 anlayamadım azıcık detaylı söylermısın 🙂 21 Haziran 2016 - 01:45 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Kendi içinde tarayıcı eklenmiş ek chrome a felan bağlanmıyor kendi içinde halledyor uygulama onu diyor. 21 Haziran 2016 - 01:48 Yanıtla Beğen Hakan1987 @hakan1987 @umtk ha tmm ben uç browser ıle baglanıyorum faceye lıteden daha ıyı sankı 🙂 21 Haziran 2016 - 01:50 Yanıtla Beğen Emre @xyz @hakan1987 sanırım Chrome motorunu kullanıyordu. Yanılmış olabilirim. 21 Haziran 2016 - 01:53 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk @hakan1987 bencede uygulama içi tarayıcılar genelde biraz hantal oluyor. 21 Haziran 2016 - 01:54 Yanıtla Beğen Hakan1987 @hakan1987 @kafka olabılır kendı ıçınde reklam engelleyıcı var bırde vıdeo oynatıcısı gayet kullanışlı ondan tercıh edıyorum 🙂 21 Haziran 2016 - 02:00 Yanıtla Beğen 1 Player 1 @player-1 Lite'ın ne lite'lığı kaldı anlamadım. Full sürümde ne varsa getirmeye başladılar. 21 Haziran 2016 - 10:57 Yanıtla Beğen Umut Parlakyıldız @tailstock Bende 6 aydır falan var bu. Kullanışlı ama hızlı açıyor bende. Facebook'u arka plana atıp chrome'u açmaktan daha mantıklı geliyor. 🙂 21 Haziran 2016 - 14:44 Yanıtla Beğen İptal
anlayamadım azıcık detaylı söylermısın 🙂
Kendi içinde tarayıcı eklenmiş ek chrome a felan bağlanmıyor kendi içinde halledyor uygulama onu diyor.
@umtk ha tmm ben uç browser ıle baglanıyorum faceye lıteden daha ıyı sankı 🙂
@hakan1987 sanırım Chrome motorunu kullanıyordu. Yanılmış olabilirim.
@hakan1987 bencede uygulama içi tarayıcılar genelde biraz hantal oluyor.
@kafka olabılır kendı ıçınde reklam engelleyıcı var bırde vıdeo oynatıcısı gayet kullanışlı ondan tercıh edıyorum 🙂
Lite'ın ne lite'lığı kaldı anlamadım. Full sürümde ne varsa getirmeye başladılar.
Bende 6 aydır falan var bu. Kullanışlı ama hızlı açıyor bende. Facebook'u arka plana atıp chrome'u açmaktan daha mantıklı geliyor. 🙂