Bu yıl içinde başlanacağı söyleniyordu ama bir anda nasıl oldu da başlandı bu ise ? Çok garip
Muhtemelen bu AB ile olan anlaşma şartlarının içinde bu da var. Yoksa hemen başlanmaz di....
Barı kimlik ve ehliyetler birlesseydi.
ab ile vizelerin kaldırılması için 70 küsür madde var deniyordu.
bu maddeler tek tek yapılmaya çalışıyor ve halen bunların yarısından fazla yapılmamış durumda imiş.
ab sürekli olarak bu maddeleri yerine getirmez iseniz böyle bir anlaşma olmaz deniyor o yüzdedn devlet bir an önce bunların yerine getirmeye çalışılıyor.
Ehliyet ayrı ama kimlik AB'nin umrunda olmaz. Önemli olan pasaport, o da zaten AB ile aynı seviyede. (Bakanların yalanlarına bakmayın, o para kopartmak için uydurmaları)
Bu arada AB ülkelerinin hepsinin tek tek bu anlaşmaları onaylaması gerekiyor ve hemen hiçbirinde gündemde bile değil Türkiye'ye vize servestliği.
Olur mu hiç. Çipli kimlik 15 TL, çipli ehliyet 15 TL. Yetmez. Sigorta (SGK) kartı falan çıkarsınlar: Onu da çipli yapıp 15 TL daha alsınlar. E-Devlet, e-parola kartı falan çıkarsınlar. Bir 15 TL daha 🙂
gittim bir fotoğraf çektirdim geldim 😀
pazartesi günü başvurcam yeni kimlik için. ayrıca ehliyet içinde randevu aldım ama taaa 1 ay sonrasına randevu veriyor sistem.
Bu yıl içinde başlanacağı söyleniyordu ama bir anda nasıl oldu da başlandı bu ise ? Çok garip
Muhtemelen bu AB ile olan anlaşma şartlarının içinde bu da var. Yoksa hemen başlanmaz di....
Barı kimlik ve ehliyetler birlesseydi.
aynen ya cüzdan çok kalın
Zaten çipli kimlik veriyorsun bir daha neden ehliyet verirsinki? Çipe işle adamın ehliyet bilgilerini işte
AB ile anlaşmanın ne alakası olsun? Ki zaten AB ile resmi bir anlaşma yok.
ab ile vizelerin kaldırılması için 70 küsür madde var deniyordu.
bu maddeler tek tek yapılmaya çalışıyor ve halen bunların yarısından fazla yapılmamış durumda imiş.
ab sürekli olarak bu maddeleri yerine getirmez iseniz böyle bir anlaşma olmaz deniyor o yüzdedn devlet bir an önce bunların yerine getirmeye çalışılıyor.
Ehliyet ayrı ama kimlik AB'nin umrunda olmaz. Önemli olan pasaport, o da zaten AB ile aynı seviyede. (Bakanların yalanlarına bakmayın, o para kopartmak için uydurmaları)
Bu arada AB ülkelerinin hepsinin tek tek bu anlaşmaları onaylaması gerekiyor ve hemen hiçbirinde gündemde bile değil Türkiye'ye vize servestliği.
Olur mu hiç. Çipli kimlik 15 TL, çipli ehliyet 15 TL. Yetmez. Sigorta (SGK) kartı falan çıkarsınlar: Onu da çipli yapıp 15 TL daha alsınlar. E-Devlet, e-parola kartı falan çıkarsınlar. Bir 15 TL daha 🙂
gittim bir fotoğraf çektirdim geldim 😀
pazartesi günü başvurcam yeni kimlik için. ayrıca ehliyet içinde randevu aldım ama taaa 1 ay sonrasına randevu veriyor sistem.
Yine pilot bölge Kırıkkale. Her şeyi ilk bizim memlekette deniyorlar.
Türkiye genelinde bu defa.
"Tüm bunların yanında 14 Mart'ta Kırıkkale'de başlayacak pilot uygulama, sistemin işleyişi açısından belirleyici olacak."