PCMODTR @pcmodtr 02 Mart 2016 - 22:06 google bile doğum günümü hatırladı bir TeknoSeyir hatırlamadı 🙁 #akış #KonuDışı BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 12 PCMODTR @pcmodtr ben TS yönetimi için söyledim üstat 02 Mart 2016 - 22:14 Yanıtla Beğen isa @isasntrk iyiki doğdun diyelim bizde o zaman 😀 02 Mart 2016 - 22:17 Yanıtla Beğen 1 Cantuğ Şahiner @cantugsahiner Doğum günün kutlu olsun. Geçte olsa buradayız! 😀 02 Mart 2016 - 22:54 Yanıtla Beğen PCMODTR @pcmodtr eyvallah üstat varsa elimizden gelen birşey bende hep buralardayım hatırlama konusu işin şakası tabi de google yine beni şaşırttı kişiye özel doodle 02 Mart 2016 - 23:12 Yanıtla Beğen 1 alper @computercase DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BRO 😀 😀 02 Mart 2016 - 23:23 Yanıtla Beğen 1 Ertuğrul Öztürk @ertugrulozturk Bende aynı durumdaydım bu sene anlıyorum seni. 02 Mart 2016 - 23:54 Yanıtla Beğen 1 cengiz @cengiz DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSU. 😀 😀 😀 02 Mart 2016 - 23:54 Yanıtla Beğen 1 Yükleniyor... @144p DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN 🎂 03 Mart 2016 - 00:03 Yanıtla Beğen 1 isimvermetezcan @isimvermetezcan Geç mi kaldık bilemdim ama mutlu yıllar kardeşim. 03 Mart 2016 - 00:21 Yanıtla Beğen 1 PCMODTR @pcmodtr teşekkürler @sevcanalkan gördüğüm en güzel pasta ellerine sağlık 03 Mart 2016 - 00:21 Yanıtla Beğen MMY-HEADSHOT @mmy-headshot DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN 🎂 03 Mart 2016 - 00:30 Yanıtla Beğen 1 samedl @samedl sen söyleyince fark ettim iyi dogdun aynı gün doğmuşuz 😀 03 Mart 2016 - 15:30 Yanıtla Beğen 1 İptal
ben TS yönetimi için söyledim üstat
iyiki doğdun diyelim bizde o zaman 😀
Doğum günün kutlu olsun. Geçte olsa buradayız! 😀
eyvallah üstat varsa elimizden gelen birşey bende hep buralardayım hatırlama konusu işin şakası tabi de google yine beni şaşırttı kişiye özel doodle
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BRO 😀 😀
Bende aynı durumdaydım bu sene anlıyorum seni.
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSU. 😀 😀 😀
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN 🎂
Geç mi kaldık bilemdim ama mutlu yıllar kardeşim.
teşekkürler @sevcanalkan gördüğüm en güzel pasta ellerine sağlık
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN 🎂
sen söyleyince fark ettim iyi dogdun aynı gün doğmuşuz 😀