Konu Dışı; Yardımcı olabilirseniz sevinirim..

Akrabımız vefat evde etti ve yakınları olarak memlekete gidene kadar yarım gün geciktik.o sırada işlemleri tamamlanmış.Defin işlemi gerçekleşmiş...

Fakat sonraki işleri halletmek için "Ölüm raporu" lazım fakat o kargaşada nasıl becerdiler bilmiyorum, kime sorsak ölüm raporu bizde değil diyor.. Anlaşılan kayıp.. Olay yeni...

Ölüm raporunu tekrar nasıl alabiliriz yada nereden yenisini çıkarabiliriz?????

#akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap