Konu Dışı; Yardımcı olabilirseniz sevinirim..
Akrabımız vefat evde etti ve yakınları olarak memlekete gidene kadar yarım gün geciktik.o sırada işlemleri tamamlanmış.Defin işlemi gerçekleşmiş...
Fakat sonraki işleri halletmek için "Ölüm raporu" lazım fakat o kargaşada nasıl becerdiler bilmiyorum, kime sorsak ölüm raporu bizde değil diyor.. Anlaşılan kayıp.. Olay yeni...
Ölüm raporunu tekrar nasıl alabiliriz yada nereden yenisini çıkarabiliriz?????
#akış
Hastanede vefat ettiyse zaten hastane ölüm raporunu nüfusa yollar ve nüfusa ölüm işlenince nüfus kayıt örneği ile işlemleri görebilirsiniz. İlle de ölüm raporu lazımsa hastaneden onaylı bir suretini alabilirsiniz.
Evde vefat ettiyse muhtarlığa başvurmanız gerekiyor
Evde vefat etti.. Sinirlenmemek elde değil kime sorsak yakınlardan herkes ölüm raporu için doktor geldiğini işlem yaptığını biliyor fakat kimse Raporun nerde olduğunu bilmiyor..
Sinirlenmemek elde değil şimdi bu uğraşın içinde bir de rapor arıyoruz...Bulamazsak ne yapabiliriz onuda bilmiyoruz..Muhtara ulaşamadık şu ana kadar..Onda olur mu?
Hangi doktor gelmiş, ölüm raporunun bir sureti doktordadır. Doktora ulaşıp sorun. Ama önce muhtara bir uğrayın
@manikdepresif Raporun kimde olduğunu bilmeyen akıllılar Doktorun kim olduğunuda bilmiyorlar..bir çıkmazın içindeyiz görünen o ki?
Benim derdim eğer rapora ulaşamassak ne yapabiliriz..En kötüsünü düşünür durumdayım?
Yarın önce muhtara, sonra nüfus dairesine gidin. O kadar takmayın kafaya, çözülür o sorun. Evrak kayboldu diye adamı diriltecek halleri yok ya. Sakin olun
Bazen sıkışık zamanda her şey üst üste gelir ya bizde o durumdayız..
Sağolun...Bende nette baktım bulamadım. O sebeble buraya yazdım..
http://www.bilgi.edu.tr/site_media/uploads/files/2013/06/28/van_kitapcik.doc
Google
@damdan-duser-gibi hukula ilgiliydi sanırım. Belki yardımcı olabilir. (başınız sağolsun bu arada)
başınız sağolsun
Sağolun..
Hocam eskiden ben veriyordum defin raporu. Doldurduktan sonra nüshalarını bulunduğunuz ilçenin Toplum Sağlığı Merkezi'ne teslim ediyoruz. Oradan gidip alabilirsiniz. @thirenk