#akış #samsung #SamsungNote
Şu kalem olayı diğer markalarda olsa Samsungun yüzüne bakmam harbiden. (Apple sallamıyorum o kadar parayı vermem aga. 🙂 )
#akış #samsung #SamsungNote
Şu kalem olayı diğer markalarda olsa Samsungun yüzüne bakmam harbiden. (Apple sallamıyorum o kadar parayı vermem aga. 🙂 )
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
LG'de var ama Samsung kadar işlevsel değil.
Dandik amoled renkleri yüzünden koşarak gidip Note alamıyorum. Halbuki iş için de lazım kalemli telefon.
Baktım hocam,renkler dandik hala, yani gerçekçi değil. Elbette S3 renkleri çok daha kötüydü ama hala yüzüne bakmayacağım kadar gerçek dışı ve yapmacık renklere sahip.
Not: Lcd ekranlı Samsung kullanıyorum.
http://www.displaymate.com/Galaxy_Note5_ShootOut_1.htm
Sizin gözleriniz yanılıyor, ön yargısız bir tekrar bakın Note 5'e. Zira açık ve net bir şekilde, test ettiğimiz en gerçekçi renkler bu telefonda diyorlar.
@arandur Amoledin renkleri güzeldir ancak touchwiz romlarda Kontrast çok fazla. Ekstra uygulamalarla veya romlarla çok güzel sonuçlar alınabiliyor. Daha doğal renkler elde edilebiliyor. Fırsatını yakalarsanız bir denemenizi öneririm.
Samsung Note 4'ten son derece memnunum. Bunun yüzüne bakmıyorsan diğerlerinin neresine bakıyorsun?