Şu #CounterStrikeGlobalOffensive 'i indirime sokan beyinlere var ya, Oyun hileci doldu. #Akış @shadowbreaker
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Vurunca bal ölünce wall 😀
Bizim takımda da kullanan var, sanki yer biliyor 5 ct Rush yapıyor hep doğru yere.
Ya bu hs ile alakası yok adamlar imkansız şeyler yapıyor. Var hile satan yerler denemedim bilmiyorum onu.
Bf4 bi konsolda oynayabilirim arkadaşlarımda ps4 yok pek.
Türk oyuncuya gelirsen, sustur ve oyununa devam et. Lol gibi bebe doldu zaten. Rekabetçi girmekte fayda var. Publiclerden uzak durmak gerek 😀
@superiyot şahsen ben oynarken zevk alıyorum. Tabi rekabetçi girip, ses çıkaranları mutelamak lazım. Ayrıca takım olarak oynaması ayrı bir zevk. Panda'nın yayınlarını izle 🙂 Onlar takım oyununun iyi yapıyor. Sahi, noldu sizin video?
Ya bir rekabetçide fazla kalamıyor hileciler zaten. Girip çıkayım diyorsan kısa oyun modları da iyi
Yok galiba onlarda.
Zevkler ve renkler... 🙂 Ben yine de seviyorum ya 🙂
f2p(pay2win) warface de hile çok diyordum(son zamanlarda baya azaldı ama bu seferde başka sorunlar çıkmaya başladı) bunda bile bu kadar çoksa bundan sonra şikayet etmem 😀
Bu indirim bittikten sonra bir ay oynamamak lazim hileciler banlana kadar