Bende bilgisayarımız sorunsuz bir şekilden pcdepodan almıştım. İnternette de haklarında pek kötü yorum görmedim şimdiye kadar ama bu kötü olmuş. Umarım mağdur arkadaşların maduriyeti daha uzun sürmez. #akış
http://www.pcdepo.com/duyuru-son
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Ne yani şimdi 3-4 gün kargoya bilgisayar verilmedi diye adamların şirketi mi batmak üzere?
3-4 gün değil... neredeyse 1 ay olmak üzere
@agab Sanırım yasal süre olan 45 günün üzerine 3-4 demek istemişler.
Boylarından büyük iş derken, işlerini büyütmeye çalışmaları gibi birşeyden mi bahsediyorsunuz?
Taşınmazlar rehin alınmış, hesaplar bloke edilmiş, halâ "dolar aniden yükseldi madur olduk" diyor. O 180 kişiye ne zaman teslimat yapılacak yine belli değil.