Sonunda bayadır aradığım T25 syncro'nun 14" versiyonunu Kosova'da buldum. 91 model, ön ve arka diferansiyel kilidi mevcut ama ön bağlı değil, bu nedenle çalışıyor mu emin değilim. Gövde gayet iyi durumda, alt takımlar da öyle duruyor. Yakıt tüketimi 1lt azalsın diye şuan şaft demonte ama 5dk içinde monte ediliyor dedi eleman. Ufak tefek tamiri var. Motoru Golf Mk3 1.9TDI, 90HP, 202Nm. X5'ten sonra baya bir ağırkanlı gelecek ama otobandan değil de daha manzaralı yollardan gitmek için yaratılmış bir araç sonuçta:) Yanında Westfalia pop-top da veriyor eleman, onun da biraz sevgiye ve yeni bir tenteye ihtiyacı var. Hepsi 3500€. Buradaki insanlara göre vanagon için aşırı yüksek bir fiyat ama gerçek 4x4 değil diğerleri ve özel yapan da o. Almanya piyasası eli yüzü düzgünler için 5000'den başlayıp rahatlıkla 10.000'in üzerine çıkıyor. Ha usta değilim, bunun restorasyonu sırasında her şeyi sorunsuz mu yapılmış bilemiyorum. Avantajı motorun da gövdenin de yedek parçaları burada rahatlıkla ve çok ucuza bulunabiliyor ama 4x4 ve syncro konusunda usta yok gördüğüm kadarıyla. 16" bakmayı bıraktım zira hepi topu 2300 adet üretilmiş bir araç. En büyük sıkıntı 3 sene sonra Türkiye'ye dönerken satmak zorunda kalmak olacak. #OtoSeyir #vanagon #syncro #vwt25 #4x4

BeğenFavori PaylaşYorum yap