Sonunda bayadır aradığım T25 syncro'nun 14" versiyonunu Kosova'da buldum. 91 model, ön ve arka diferansiyel kilidi mevcut ama ön bağlı değil, bu nedenle çalışıyor mu emin değilim. Gövde gayet iyi durumda, alt takımlar da öyle duruyor. Yakıt tüketimi 1lt azalsın diye şuan şaft demonte ama 5dk içinde monte ediliyor dedi eleman. Ufak tefek tamiri var. Motoru Golf Mk3 1.9TDI, 90HP, 202Nm. X5'ten sonra baya bir ağırkanlı gelecek ama otobandan değil de daha manzaralı yollardan gitmek için yaratılmış bir araç sonuçta:) Yanında Westfalia pop-top da veriyor eleman, onun da biraz sevgiye ve yeni bir tenteye ihtiyacı var. Hepsi 3500€. Buradaki insanlara göre vanagon için aşırı yüksek bir fiyat ama gerçek 4x4 değil diğerleri ve özel yapan da o. Almanya piyasası eli yüzü düzgünler için 5000'den başlayıp rahatlıkla 10.000'in üzerine çıkıyor. Ha usta değilim, bunun restorasyonu sırasında her şeyi sorunsuz mu yapılmış bilemiyorum. Avantajı motorun da gövdenin de yedek parçaları burada rahatlıkla ve çok ucuza bulunabiliyor ama 4x4 ve syncro konusunda usta yok gördüğüm kadarıyla. 16" bakmayı bıraktım zira hepi topu 2300 adet üretilmiş bir araç. En büyük sıkıntı 3 sene sonra Türkiye'ye dönerken satmak zorunda kalmak olacak. #OtoSeyir #vanagon #syncro #vwt25 #4x4
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
https://www.youtube.com/watch?v=wmXXoH18ttI
Hayırlı olsun yalçın.
Daha benim olmadı, pazartesi olabilir:)
Araç güzel ama denenmesi lazım. Arazi yapıldıysa şasi esnemiş olabilir. Gerekirse Avusturya taraflarında işi bilen Türk ustalar var bi ara onlar elden geçirebilir. Türklere her türlü indirimi de yapıyorlar. Zaten bu aracı aldıktan sonra Alplerde kampa gitmek şart. Yol üstü sayılır 🙂
Syncro'lar ilk üretim sonrası Avustra'ya gidiyor, Syncro mekanizmaları orada takılıyor. Ülke seçimi doğru;)
25 yaş üstü araçlar "klasik araç" statüsünde ülkeye sokulabiliyor. Ne kadar para gider, değer mi bilmem.
Yaş 35 olmuş ve çılgın vergi var. Fiyatı mimimum 18.000$ yapıyorlar.