#Nexus4 aaa benim emektar, çok ısınan ve pili 4 saatte biten sevgili telefonum 🙂 #TS #akış gündemde ne işin var? Hakikaten Nexus 4 öldü mü ne oldu niye anıyoruz?
Düzeltme: 4 saat "aşırı yoğun" kullanımda. Sakin sakin 8-10 saat gidebiliyor ama yine de kötü tabi.
Yo aslinda iyi telefon suandaki bircok 1000 lira alti telefonlardan iyi yani. Pili degistir oldu sana sifir 🙂
Cok fark yok hatta nexus un artilari var mesela ekran, yazilim, optimizasyon, gpu... @samet
Neyy 4.2 de mi kaldi yapma ama 5.1.1 suan hemde ilk alan telefonlardan. Bu google zamsung diil 🙂 Zaten yeni alacaksan alma piyasada da yok gerci. @samet
@samet 4.2 ilk aldığı günceleme idi. Zaten 4.1 ile geliyordu.
@noksyesvs Hayir @samet racon kesmedi kendisine oz elestiri yapti ustteki yorumda 🙂 Neyse o da ogrenmis oldu.
Ekran suresi onemli.
Aynı pil ve ısınma belasını g3 ten çekiyorum.
kod adı mako