Escort Joye E8 adlı telefonu inceleyebilir misiniz? yeni çıkmış ve popüler olma yolunda emin adımlarla ilerlemekte olan bir telefon olduğundan ben ve birçok takipçi bu incelemeyi iple çekmektedir
Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
nerdeyse uzerınden 2 yıl gecıcek olan mtk6592 lı bir cıhaz ıcın heycana gerek yok bence
Alınmaz o telefon...
neden alınmıcagını yazrmısın arkadaş ben anneme almayı düşünüyorum mesela neden alınmasın sonuçta annem lolipop çıkmadı buna demicek ddr2de olsa 2gb ram var zaten süper hızlı olsun derdinde degil face filan bakıyor o kadar her kullanıcı telefonunu canını çıkarana kadar kullanıcak diye bir şey yok insanlar yapmış azcık hakkını verin ya ayıptır
Diğer arkadaşların yazdığı gibi işlemci eski bir model, tamam sıkıntı çıkmaz ama güncel bir model almak varken bu telefon alınmaz gibi geliyor, ayrıca firmanın teknik servisinin ne kadar ilgili ve herhangi bir durumda size nasıl yardım edileceğini bilmiyorum... Ben tercihimi aynı fiyat bandında asus telefonlara da bakarak yapardım...
Ama siz bilirsiniz, annenizin işini fazlasıyla görecek bir ürün ayrıca fiyat sizin için ön planda ise daha ucuz telefonlara (örn. zenfone 4 vb.) yönelebilirsiniz...
ben zaten körükörüne alma taraftarı değilim incelenmesini istediğimde bunlara da değenilmesini istiyorum lakin işlemcinin eski olması rami ddr2 olması bence çok da dezavantaj değil tamam eksiklik ama f/p olarak bence hak ediyor.benim için önemli olan stabil olması incelemelerde ona önem verilmesini istiyorum.pili ise 1 günü rahat çıkartır diye düşünüyorum oyun oynayacaksa eğer alacak kişi ne diyeyim kocaman pcler tabletler dururken 5" ile oyun.. hhiç mantıklı değil o yüzden idare edebilecek bir telefon diye düşünüyorum. bence eleştirilebilecek en büyük tarafı LTE olmaması. birde güncelleme ile ilgili bi açıklama yaparlarsa çok güzel olur (bari 4.4.4 gelseydi a.k):)
asus zen4 4inç bu 5inç annemin gözleri için 5 inç daha iyi olucaktır lte konusuysa 3gyi tam alamadıgımız ülkemde 4gyi alıcazda ne kadar verimli olucakki 🙂 ilerde 3gyi adam gibi alırsak şükür deriz 4g derdinde olmaz bu teli alan
Tasarımı çok çirkin geldi bana özelliklede siyah beyaz olması. Daha sonra fiyat performans ürünü değil çünkü aynı fiyata yada 50 lira fazlasına aynı düzeyde telefonlar var . Pil aşırı kötü diyebilirim ( 2200mah) . Tek iyi yanının kamera olduğunu söylüyorlar ki test etmedim. Birde garanti konusunda iddaliydi firma.bunun dışında alınabilir mi belki .
SDN o ürünün çok reklamını yaptı,incelemede de gazlarlar muhtemelen.onlara pek inanma.pil ve işlemci konusunda çok zayıf.bence 800 verilene kadar 1000 verilir G2 alınır 🙂
eğer piranha gibi türkçeleştirememe salaklığı yapmışlarsa zaten alınmaz hele bi de stabil ise bence tadından yenmez..