Yeni televizyon aldık Vestel 42FA5100 (Vestel diye kızmayın öğrenci hali mecbur kaldık 😀 ) Dahili HD uydu alıcısı var. Vestelin sitesinde yazanları da diğer kaynakları da inceledim fakat uydudan sinyal almıyor. 1250 dairelik site burası. Merkezi sistem var. Ne yaptıysam sinyali almıyor. Sitenin tekniğini aradım. Kabloyu bağladığınızda direk görüntü gelmesi lazım dedi. Frekansları vs. herşeyi ayarlıyorum sonuç aynı sinyal almıyor bir türlü. Fikri olan var mı?
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Çöpe at benim fikrim 🙁
Sorun vestel olmasında olabilir mi 😀
Yetkili servisler bu yüzden var 🙂
Pazar günü servis nerde 😀 Şöyle bir durum var, Vestel'in sitesinde yazanların aynısını yapmış olmama rağmen durum aynı. Herşey doğru gözüküyor. Televizyonu duvara bile asmayı becerdim ama burada takıldık 😀 Servisi çağırsam şimdi dünyanın parasını sokacaklar 😀
Bu arada 1000tl vermişsin televizyona, 1000tlye başka marka çok daha iyiler var 😀
Bul bakayım 😀
Bir iki gün önce dikkatimi çekmişti 42" philips FHD Uydulu Led 1099 TL idi Teknosa'da..
40" Samsung FHD LED tv'de 1099 TL imiş.Teknosada..
150 lira fark var işte 😀
@protego Sadece seçenek olarak yazdım...Eğer imkan yoksa yoktur.
eğer kabloyu taktığın alıcı yuvası bozuk değilse tv ile alakalı kabloyu takıp sistemi fabrika ayarlarına getirirsen düzelebilir
Oralarda bir sorun yok gibi, fabrika ayarlarını da defalarca kez denedim...
http://www.hepsiburada.com/liste/samsung-ue-32h5373-32-cift-cekirdek-uydu-alicili-usbmovie-smart-full-hd-led-tv/productDetails.aspx?productId=evsam32h5373&categoryId=163192
--
http://www.hepsiburada.com/liste/lg-32lb582v-32-wifi-uydu-alicili-usbmovie-smart-full-hd-led-tv/productDetails.aspx?productId=evlg32lb582v&categoryId=163192
Bunlar 32 inc yalnız 😀
Senin aldığın 42inc in zaten 10 inci ölü pixeldir sorun yok 😀 😀 @protego
@agab Yuh yuh 😀 Valla tek ölü pikseli bile yok baktım baktım göremedim 😀
Sen skype veya whatsap gelmeyi düşünüyor musun batuhan 😀 @protego
Receiver yok maalesef. Yeni taşındım sayılır bide öğrenciyiz tanıdık kimsecikler yok buralarda 😀 Ya dediğin gibi daireye gelen kablodan, ya tv-priz arasındaki kablodan, ya da tv'nin alıcısından. Beni bulur zaten bu ev lanetli çıktı resmen ya
bu tvlerin icindeki uydular genelde dandik oluyor, büyük sitelerdeki sinyalleri görmemezlik ediyor. internette bu aletlerle cok sorun yasayan var.
@orcun Pazar günü kapalı yönetim 🙁 Teknik çalışıyor da bugün çalışan adamın kafasında var birşeyler anlaşamıyoruz.. (ya da yok birşeyler.. ) Kurulum sayılır bu da kurulum diye çağırırız 😀
Destekli sallıyorum, CI kart ihtiyacı olup olmadığını kontrol ettin mi uydu alıcı işi için?
@dckaraca CI kart dediğiniz D-smart digitürk özel şifreli kanalları izlemek için değil mi? Yanlış mı biliyorum. Normal uyduda böyle bir şeye gerek yok diye biliyorum ama..
Servisi aradım bakalım 1 saat içinde geleceğiz dediler..