internette barcelona metrosunun haritasını gördüm de başım döndü.iyi ki bizde böylesi yok.
http://www.rayhaber.com/wp-content/uploads/Barcelona-Metro-Map-Subway-Tube.gif

internette barcelona metrosunun haritasını gördüm de başım döndü.iyi ki bizde böylesi yok.
http://www.rayhaber.com/wp-content/uploads/Barcelona-Metro-Map-Subway-Tube.gif

Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
tam yazıcaktım 🙂
Az zaman geçirmedik Artyom'la...
Tam aklımdan geçiyordu.
Bence bi Tokyo alın 😀
Buda Tokyo
ee o zaman sıra geldi new yorka
Londra metrosunu arastırsan cok sasırcagın sey cıkacaktır
@x86 sipariş ettim, gelen giden yok. 😀
Ankara Metrosu geldi aklıma. 😀