Selamlar arkadaşlar. 1 aylık iPhone 6'nın şarj kablosunda temassızlık var. kablo sağa sola çok hafif oynayınca şarj kesiliyor ardından tekrar şarj olmaya başlıyor. bu durum normal mi, yoksa kabloda problem mi var dersiniz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Aksel @xln2

    kablo fazla kıvrıldıysa içindeki tel kopmuştur. başka bir kabloyla deneyebilirseniz sorunu anlarsınız.

  • Ahmet Tokyüz @atokyuz

    Aslında sorunun cevabını kendin vermişsin, temassızlık. Temassızlık normal bir şey değil, içerisinde ki kabloların bir takım zarar görmesiyle birlikte, eğer soyuldu ise, diğer kabloya temas eder ve şarz etme kesilir, kablodan teması kesilirse tekrar şarz etmeye başlar. Bu bir zaman sonra telefonun dolma süresine de etki edecektir. Şarz edermiş gibi gösterip, etmeyecek yada gelen voltaj değerleri düşecek ve dolum süresi uzayacaktır.

    • htconem8user @htconem8user

      Teşekkürler. Cihaz bir ayı bile doldurmadan sürekli aynı yerde duran kabloda bu sorunu yaşamak şaşırttı. iPhone dünyasında yeni olduğumuz belki kablo aşırı hassastır diye düşündük. 🙂 whatsapp'dan gleen şarkıları müzikler içinde görememek gibi sorunlarla daha yeni karşılaşıyoruz. 🙂 kabloyla ilgili değişim yapılır mı yetkili servislerde peki? @atokyuz

  • Ahmet Tokyüz @atokyuz

    Apple kullanıcısı olmadığım için bu konuda hakkında sana her türlü bilgi vermem yanlış olacaktır. @salihcln yada @ddguclu bu konuda sana yardımcı olabilirler diye düşünüyorum. Onlar servis konusunda daha bilgililer. Ama değişimden ziyade, yenisini alabilirsin herhalde. Dediğim gibi top onlarda.

  • salihcln @salihcln

    Daha garanti Süreci devam ettiği icin servise verin buyuk ihtimalle yenisini vereceklerdir

  • DDGuclu @ddguclu

    Çözümü basit, başka kabloyla deneyin sıkıntısız şarj oluyorsa sizdeki kabloyu Apple Store'a götürün ve fiziksel hasarı da yoksa yenisini versinler. Fiziksel hasar varsa siz yenisini alırsınız.