Selamlar arkadaşlar. 1 aylık iPhone 6'nın şarj kablosunda temassızlık var. kablo sağa sola çok hafif oynayınca şarj kesiliyor ardından tekrar şarj olmaya başlıyor. bu durum normal mi, yoksa kabloda problem mi var dersiniz?
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
kablo fazla kıvrıldıysa içindeki tel kopmuştur. başka bir kabloyla deneyebilirseniz sorunu anlarsınız.
Aslında sorunun cevabını kendin vermişsin, temassızlık. Temassızlık normal bir şey değil, içerisinde ki kabloların bir takım zarar görmesiyle birlikte, eğer soyuldu ise, diğer kabloya temas eder ve şarz etme kesilir, kablodan teması kesilirse tekrar şarz etmeye başlar. Bu bir zaman sonra telefonun dolma süresine de etki edecektir. Şarz edermiş gibi gösterip, etmeyecek yada gelen voltaj değerleri düşecek ve dolum süresi uzayacaktır.
Teşekkürler. Cihaz bir ayı bile doldurmadan sürekli aynı yerde duran kabloda bu sorunu yaşamak şaşırttı. iPhone dünyasında yeni olduğumuz belki kablo aşırı hassastır diye düşündük. 🙂 whatsapp'dan gleen şarkıları müzikler içinde görememek gibi sorunlarla daha yeni karşılaşıyoruz. 🙂 kabloyla ilgili değişim yapılır mı yetkili servislerde peki? @atokyuz
Apple kullanıcısı olmadığım için bu konuda hakkında sana her türlü bilgi vermem yanlış olacaktır. @salihcln yada @ddguclu bu konuda sana yardımcı olabilirler diye düşünüyorum. Onlar servis konusunda daha bilgililer. Ama değişimden ziyade, yenisini alabilirsin herhalde. Dediğim gibi top onlarda.
Daha garanti Süreci devam ettiği icin servise verin buyuk ihtimalle yenisini vereceklerdir
Çözümü basit, başka kabloyla deneyin sıkıntısız şarj oluyorsa sizdeki kabloyu Apple Store'a götürün ve fiziksel hasarı da yoksa yenisini versinler. Fiziksel hasar varsa siz yenisini alırsınız.