#GamePass
O gün geldi. Son günlerinde yarım bıraktığım #ClairObscurExpedition33'ü bitireyim dedim ama yarısından sonra sıkmaya başladı. Sıra tabanlı oyunlar benlik değildi zaten. Bu biraz götürdü yine. The Alters de yarım kaldı. Belki steam'den Forza 6 alıp ona devam ederim. Artık PS ve steam'den devam.

Benimki de bugün bitti. Hiç kullanmadım neredeyse, 3 yılda 12 saat forza 6 oynadım o kadar 😀
ben hep 50 liralık alıyorum. 3 ay 50 tlye satılan gamepasss hesapları kullanıyorum. Microsoft store'u bu 50 liralık hesabı giriyorsun. Xbox uygulamasında kendi hesabına devam ediyorsun.
cod d4 eaplay ubisoft oyunları çalışmıyor. forza 6 ve diğer tüm single oyunlar çalışıyor. 4-5 aydır böyle kullanıyorum arada hesap patlıyor aldığın yere söylüyorsun yenisini veriyorlar
Enteresan bir çözümmüş.
Expedition33'ün bir insanı sıkabilmesine çok şaşırıyorum oyun benim uzun zamandır öldüğünü sandığım oyun sevgimi canlandırdı 😀 Hakikaten zevkler başka başka
Ben de sıkıldım.
@bobafett Üzdü beni bu durum. Gördüğüm kadarıyla AC tarzı oyunları sevenler sıkılıyor gibi
@bobafett Bazı yerlerde ne yapılacağının bilinmezliği, savaş sırasında anlık tepki isteyen ritmik düzenden rahatsız oldum. Bazen kimi rakipler zorlama iş gibi geldi. AC'yi de Black Flag sonrası sevmedim.
Expeditionu bitirdim ama ben de çok sıkıldım 🙂