Bu dünya kupası maçı gercekten sinirlerimi bozdu yahu. Inanilir gibi degil nasil bu kadar rezillik olabilir gercekten kabul edemiyorum.
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Çok takmayın kafaya.
Valla izlmedim..gsliyim ueafa kupasindan sonraki sezon baktim gs oyle oynamiyor..en son isteyerek izledigim mac besiktasin uefa ceyrek final mi oyle bir macti..futbolculardan cenk vardi gil atmisti..sonra daha izlemedim..zevk vermiyor oynayamiyorlar
Tüm takım gezmeye gitmiş. Öyle......
Ne yuzsuzluk gercekten mi hic mi sorumluluk almalari vs yok anlamıyorum.
@hater Aslanım kaplanım diye g. kaldırdılar. Adamlar koşmaya üşeniyor daha ne olsun.
İzlemedim, genelde de izlemem.
Aç 2002 dünya kupası Türkiye maçlarını izle
🤣
Stres, sinir var sa, yad uyu 😂
Yaddım uyudum miss