Birkaç saat önce open ear kulaklık sormuştum: https://teknoseyir.com/durum/1800846 . Tercihimi QCY markasının C50 Crossky modelinden yana kullandım: https://app.hb.biz/IAxSM1F59fPO . Bakalım bu tarz kulaklık kullanmak nasıl bir deneyim olacak.

Birkaç saat önce open ear kulaklık sormuştum: https://teknoseyir.com/durum/1800846 . Tercihimi QCY markasının C50 Crossky modelinden yana kullandım: https://app.hb.biz/IAxSM1F59fPO . Bakalım bu tarz kulaklık kullanmak nasıl bir deneyim olacak.

Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bir süredir ofiste ve yolda daha sık görmeye başladım. Deneyimledikten sonra yorum alırız.
Tabi ki hocam. Diğer tip kulaklıklar çok terletiyor benim kulağımı. O yüzden böyle bir şey aldım bakalım.
Qcy son derece dandik bir markadır. Bu paraları talep ediyor olmaları akıl tutulması gibi.
Herhalde 10 taneye yakın aldım veya aldırdım hiç şikayet almadım.
qcynin yaklaşık 6 tane ürününü aldım hepsi de şahane çalışıyor, dandik bi marka kesinlikle değil
@m-menguc Ne alakası var. Fiyat performans ürünü. Qcy t3 var. Airpods pro 2 gibi ses kalitesi var. İkisini de aldım. Airpods pro yu iade ettim. 10 kat fiyatına satıyorlar ne gerek var.
Baseus Air Go aldım bozuk çıktı yenisinde sıkıntı yok amazonda arızalı yorumundan geçilmiyor. Benim için gayet faydalı oldu kulak enfeksiyonu zuhur etme sıklığı bayağı azaldı diyebilirim.