Behzat Ç. @behzat 15 Haziran 2026 - 17:03 1975 yılından. Tabi o zamanlar KVKK yok. 😀 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 8 internetbaba @internetbaba 90larda Sarı Sayfalar vardı para ile satılırdı.Eğer özellikle telefonum listelenmesin demezsen numaran listeye eklemiyordu 😀 15 Haziran 2026 - 17:23 Yanıtla Beğen 5 Tarık @tarikx Mudurnudan hatırladım. Bizde vardı bu rehberden. 15 Haziran 2026 - 17:47 Yanıtla Beğen ilker @gilker her yerde görürdük bunu 16 Haziran 2026 - 15:31 Yanıtla Beğen Serkan Demiroglu @srkndmrgl Simdi telegram botlar var 15 Haziran 2026 - 18:09 Yanıtla Beğen 1 leventp @leventp İnanılmaz bir şey. 15 Haziran 2026 - 19:07 Yanıtla Beğen 3 lterlemez :) :\ :( @lterlemez Ama insanımız da aklı başında idi, öyle çat kapı gidildiğini duymaz, görmez, okumazdık haberlerde... 15 Haziran 2026 - 23:15 Yanıtla Beğen Emrah Öztürk @emrah-ozturk Eskiden iyi mahallelerde sivil polis dolaşır, it kopuk sokmazdı oralara. Muhtemelen ondan pek bir şey olmuyordu. Gerçi Erol Taş bir kaç kere sıkıntı yaşamış 🙂 15 Haziran 2026 - 23:37 Yanıtla Beğen 1 Behzat Ç. @behzat O dönem bu adresler bence direk adamların kapısına gitmek yerine mektup yazıp imzalı resim istemek içindi. 15 Haziran 2026 - 23:41 Yanıtla Beğen 1 İptal
90larda Sarı Sayfalar vardı para ile satılırdı.Eğer özellikle telefonum listelenmesin demezsen numaran listeye eklemiyordu 😀
Mudurnudan hatırladım. Bizde vardı bu rehberden.
her yerde görürdük bunu
Simdi telegram botlar var
İnanılmaz bir şey.
Ama insanımız da aklı başında idi, öyle çat kapı gidildiğini duymaz, görmez, okumazdık haberlerde...
Eskiden iyi mahallelerde sivil polis dolaşır, it kopuk sokmazdı oralara. Muhtemelen ondan pek bir şey olmuyordu. Gerçi Erol Taş bir kaç kere sıkıntı yaşamış 🙂
O dönem bu adresler bence direk adamların kapısına gitmek yerine mektup yazıp imzalı resim istemek içindi.