Tilkinin* dönüp dolaşağı yer kürkü dükkanıymış derler. Döndük dolaştık yine eski dosta geldik. Ublock Origin ile şu an memnunum. PC, tablet ve telefonda #Firefox
*Logodaki maskotun tilki olmadığını biliyorum 😀
Görsel Gemini ile oluşturuldu.
Bir aylık internet tarayıcısı macera yazılarım:
https://teknoseyir.com/durum/1799631
https://teknoseyir.com/durum/1799446
https://teknoseyir.com/durum/1798899


Mobilde sekme çubuğu yok ve flags kısmı kapalı. Firefox Nightly'de ikisi de açık ama yine de ana tarayıcı olarak kullanmıyorum( ublock kurulu. Youtube ve zorrent siteleri için kullanıyorum.).
Tablette de telefonda da sekme çubuğu var. Telefonda kullanışlı olmadığı için kullanmıyorum ben.
@erhanm Aylar önce baktığımda vallahi yoktu😀. Hatta buraya da yazmıştım. Şimdi indirdim. Evet eklemişler.
@erhanm Yıl olmuş😀.
https://teknoseyir.com/durum/1739399
Hoşgeldin, ben de ceo'suna kızdım bıraktım, hepsini denedim. Sonunda tilkiye döndüm. Ufak tefek şeyleri görmeden devam ediyorum. Yedekde Safari duruyor, kırk yılda bir gerekiyor.
İlginç bir şekilde ekşisözlük'te Firefox ile ilgili başlık gündem olmuş. Denk geldi yazım 😀
Firefox dikey sekmelerle bir başka güzel görünüyor, değil mi? 😅
bende geçtim hem firefox hem thunderbird de geçtim gayet memnunum