Subnautica 2 oyununu kendi adıma boykot etme kararı almıştım ama geliştirici ekibin "Eğer oyunu boykot ederseniz Krafton'a bir şey olmaz ama biz işimizi kaybederiz. Lütfen boykot etmeyin. En azından oyunun çıkışını bekleyin" sözleri beni kararsız bıraktı. Hakikaten PUBG, INZOI ve daha birçok oyunun stüdyosu Krafton'un elindeymiş. Subnautica severler ne yapmayı düşünüyorsunuz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap