Selamlar,
18K bütçeye ikinci el telefon bakıyorum. Samsung S23 hoşuma gitti fakat temizleri 20K'dan başlıyo. Telefoncularda da genel olarak hep FE olan modeli var. Bugün de telefoncuları gezerken birisinin elinde 256 GB ve 6 ay daha garantisi olan bir FE gördüm. Telefon temiz gözüküyodu. Fiyat olarak en son 18K dedi. Sizce bu fiyata alınır mı? Exynos'un yeni işlemcileri performanslı diye duydum. Bunda da Exynos 2200 varmış.
Son bir saat içinde 254 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
S23 iyidir
Bence 18-20k eski model bir cihazın ikinci eline vermektense 30k'ya sıfır s25fe düşünebilirsiniz.
hocam o kadar bütçem yok.
Sıfır a36 alırdım açıkçası. Telefonların en zayıf tarafı batarya. S23’ün de bataryasının değişme zamanı gelmiştir.
S23'ler S22'ler anlamsız pahalı 2. elde.
iPhone tarafında bu fiyatlara anca 12 alabiliyoruz. O şekilde kıyaslayınca S23 çok daha mantıklı. Ama dediğiniz gibi yine de çok pahalı