Bu sistem için yorumunuz ne olur? https://www.incehesap.com/msi-mpg-infinite-z3-9nvvr7-101eu-ryzen-7-9800x3d-64gb-ddr5-2tb-ssd-rtx-5080-shadow-3x-16g-w11-gaming-dt-pc-fiyati-87336/
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 232 ziyaretçi, 87 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
yav bu paraya ben 2015 yılında 3+1 ev aldım vay arkadaş.
o para bu para değil 🙂
MSI'ın kendi ürettiği bilgisayarlardan. Güzel gözüküyor.
ne hayatlar var
Yorumum aynen böyle olur.
pahalı olur
Donanım enfes. Ama kasa nedir öyle ya. 🙂
Eğer "Kendim PC toplayamam, o kadar bilgim yok" ya da "Toplayabilirim ama vaktim ve sabrım yok, bu para da bana koymaz" diyorsanız mantıklı. Diğer tüm durumlarda daha ucuz ve estetik bir sistem toplayabilirsiniz.
Yok, kendim toplarım. Ama tek tek bu parçaları yazınca daha pahalı çıktı. Kasa da çirkin gözüküyor. Ayrıca B850 yazsa da anakartın detaylarını bilmiyorum.
bu fiyata içinde 5090 olsun isterdik.
Mümkün değil gibi...