#kargo #Amazon 'dan yaptığım alışveriş daha önce hiç duymadığım bir firma ile gönderilmiş. Benim hiç sorunum olmadı ama Kolay Gelsin şikayetleri artınca bazı bölgelerde iş birliğini sonlandırmışlar galiba.

#kargo #Amazon 'dan yaptığım alışveriş daha önce hiç duymadığım bir firma ile gönderilmiş. Benim hiç sorunum olmadı ama Kolay Gelsin şikayetleri artınca bazı bölgelerde iş birliğini sonlandırmışlar galiba.

Son bir saat içinde 254 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Direkt Amazon Kargo diye kurulacaktı güya, yine mi başka şirket.
1-2 yıl sonra eğer Amazon hala TRdeyse ve düzelmişse, haber verin, bakayım.
Adamlar gelmişler, okulun kapısındaki boş, kimsenin olmadığı danışma masasına bırakıp gitmişler. Ne mesaj var ne arama. Kolay gelsin iki saat önceden "geliyoruz", "geldik" diye mesaj atıp okula vardığında da "Ben geldim" diye arıyordu. Hemen teslim sonrasında da "Ürününüz şu kişiye teslim edildi" diye mesaj geliyordu. Bunlar teslim edildi mesajı bile göndermediler.
Kargoist idi, bu oldu, ama zon bana kolay gelainle geşiyor, lcw falan bununla geliyor.