Bitti. Boşluktayım. Kaç sahnede boğazım düğümlendi saymadım. Yeni çıkan oyununu indirim falan beklemeden anında satın alacağım. Yeter ki Türkçe gelsin. Son zamanlarda bu kadar duygu yüklü ve muhteşem bir oyun oynamadım.
Teşekkürler Fransızlar.

Bitti. Boşluktayım. Kaç sahnede boğazım düğümlendi saymadım. Yeni çıkan oyununu indirim falan beklemeden anında satın alacağım. Yeter ki Türkçe gelsin. Son zamanlarda bu kadar duygu yüklü ve muhteşem bir oyun oynamadım.
Teşekkürler Fransızlar.

Son bir saat içinde 180 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
kleeee obsküüüüü
Bura Sunken Engine oynama olayı reyiz. Biraz gemi temizle kendine gel reyizzz 🙂
Açayım da müziklerini dinleyeyim yine, nereden hatırlattın ya 😀
Bundan daha iyi oyun müziği de duymadım 🙂
@mr-paramedik Nier Automata müzikleri iyidir.
Gamepass de var mı ?
@systemnet Ben gamepassten oynadım
Vardı en son
Tekrar sorayım, iyi ki parry mekaniğine alışmayı beklemişsiniz seğil mi 😄
Sorma sorma. Hayvan gibi alıştım hem de. İyi ki oyunu bırakmamışım 🥲
2. oyunlar hiç bir zaman ilk oyunun keyfini veremez keke 🙂
Deme öyle deme 😀 İyi düşün
@mr-paramedik lasdofasiki deme sakın 😀
@digitalanimal vallaha Last Of Us 2 bu oyun kadar etkilemedi beni.
18+ diyor, istek listesine ekledim, ucuzlayınca alır çocukların olmadığı zamanlar oynarım 😀
Sürekli indirime giriyor. Aslında Gamepass'te de var. Bir bak istersen. Lütfen ama lütfen en başında pes edip bırakma.
@mr-paramedik gamepass devam ederken görüyordum ama çocuklarla aynı ortamda oynadığım için yüklememiştim. türkçe olması ve hikayesinin iyi olması dikkatimi çekmeyi başardı.
@agah sıra tabanlı dövüştürme oyunları seviyor musun?
@arandur hayır sevmiyorum ama onları en kolay ayarda koftiden oynayıp hikayeye odaklanabilirim sanırım. bakalım kısmet.