aslında bunun üzerinden uzun uzun konuşmak istediğim bir konu var. çoğu kişi iPhone’u, tabiri caizse, yerden yere vuruyor. yok pahalı, yok aynısı android’de yıllar önce vardı gibi bir sürü laf.
yahu arkadaş, o zaman android neden başaramadı? neden hala iPhone’a benzeyen telefonlar yapılıyor?
işim ve merakım gereği apple, windows, android hatta Linux ortamlarını sürekli kullanıyorum. açıkçası apple’daki rahatlığı hiçbirinde bulamadım. bu, apple parasını sonuna kadar hak ediyor demek değil, ancak xiaomi 17 pro Mmax ile karşılaştırıp bak aynısı, hatta daha iyisi ve daha ucuz demek bana çok mantıklı gelmiyor.
evet, apple pahalı. hatta belki rekabet olmasa teknolojiyi damlalıkla verirdi. fakat arkadaşlar, piyasada rekabet var. kapalı ekosistem olmasının da hakkını veriyor, cihazları birbiriyle gerçekten çok iyi senkronize oluyor.
biri iyi, diğeri kötü demiyorum. belki de olduğu gibi kabul etmek lazım.
başka bir örnek vereyim; eşim ios ve android cihazları birlikte kullanıyor. android telefonun çektiği fotoğraflardan ve düzenleme seçeneklerinden çok memnun, buna rağmen ios hâlâ ilk tercihi. çünkü genel kullanım deneyiminden daha fazla memnun kalıyor.
Ben de samsung ekosistemi kullanıyorum saat kulaklık telefon windowsla da entegre, eskiye oranlar çok iyileşmiş evet ama dediğinize katılıyorum. Ne alacağınız belli iphone'da süprize pek yer yok. Telefon ömrünü doldurunca iphone'a geçeceğim
İnsan sırf benzememek için başka renk yapar ya! Böyle firmalar kendini küçük düşürüyor. Normalde gayet düzgün telefon yapıyolar ama saçma bi Iphone taklidi hevesleri var.
İyi de iPhone güzelim turuncu rengi yaptı diye Android tarafı taş mı yiyecek? Bu tarafın güzel turuncu kullanmaya hakkı yok mu? Zaten Androdi-iOS farklı sistemler, birbirlerinin tam rakibi değiller (Yani 2 farklı Android markası bu şekilde benzer renk yapsaydı size daha çok hak verirdim)
@cimadam Ben Apple'ı taklit etmek için yapmadılar demiyorum, zamanlaması dediğiniz gibi bunu bariz kılıyor. Ben, ekosistemler farklı olduğu için bu taklitin kabul edilebilir olduğunu düşünüyorum 🙂
@cimadam Ben turuncu rengi çok seviyorum, hayatımda çoğu şey turuncudur, kulaklıktan, çeşitli kablolara, soğuklarda sırtıma aldığım küçük diz battaniyesine kadar. Özetle benim için daha iyi bir turuncu tonuna gerek yok, öncelikle turuncu seçeneği olsun, o önemli.
Turuncu sadece Apple'da olursa Android seçeneğim elimden alınıyor, niye Apple kullanmak zorunda kalayım turuncuyu ilk o yaptı diye başka firmalar yapmaktan çekiniyorsa? (ya da bütçem yetmiyorsa bir yerim şişiyor)
Şeklini değilde keşke insanların hayatını kolaylaştıran güzel özelliklerini kopyalasalar. 6 ay kadar 14 pro kullanmıştım aradığım tek özellik magsefe oluyor.
Beğendim, turuncusu güzel.
aslında bunun üzerinden uzun uzun konuşmak istediğim bir konu var. çoğu kişi iPhone’u, tabiri caizse, yerden yere vuruyor. yok pahalı, yok aynısı android’de yıllar önce vardı gibi bir sürü laf.
yahu arkadaş, o zaman android neden başaramadı? neden hala iPhone’a benzeyen telefonlar yapılıyor?
işim ve merakım gereği apple, windows, android hatta Linux ortamlarını sürekli kullanıyorum. açıkçası apple’daki rahatlığı hiçbirinde bulamadım. bu, apple parasını sonuna kadar hak ediyor demek değil, ancak xiaomi 17 pro Mmax ile karşılaştırıp bak aynısı, hatta daha iyisi ve daha ucuz demek bana çok mantıklı gelmiyor.
evet, apple pahalı. hatta belki rekabet olmasa teknolojiyi damlalıkla verirdi. fakat arkadaşlar, piyasada rekabet var. kapalı ekosistem olmasının da hakkını veriyor, cihazları birbiriyle gerçekten çok iyi senkronize oluyor.
biri iyi, diğeri kötü demiyorum. belki de olduğu gibi kabul etmek lazım.
başka bir örnek vereyim; eşim ios ve android cihazları birlikte kullanıyor. android telefonun çektiği fotoğraflardan ve düzenleme seçeneklerinden çok memnun, buna rağmen ios hâlâ ilk tercihi. çünkü genel kullanım deneyiminden daha fazla memnun kalıyor.
Ben de samsung ekosistemi kullanıyorum saat kulaklık telefon windowsla da entegre, eskiye oranlar çok iyileşmiş evet ama dediğinize katılıyorum. Ne alacağınız belli iphone'da süprize pek yer yok. Telefon ömrünü doldurunca iphone'a geçeceğim
İnsan sırf benzememek için başka renk yapar ya! Böyle firmalar kendini küçük düşürüyor. Normalde gayet düzgün telefon yapıyolar ama saçma bi Iphone taklidi hevesleri var.
İyi de iPhone güzelim turuncu rengi yaptı diye Android tarafı taş mı yiyecek? Bu tarafın güzel turuncu kullanmaya hakkı yok mu? Zaten Androdi-iOS farklı sistemler, birbirlerinin tam rakibi değiller (Yani 2 farklı Android markası bu şekilde benzer renk yapsaydı size daha çok hak verirdim)
@oniki 🙂 turuncu renk yıllardır orada duruyor zamanlaması manidar 😛
@cimadam Ben Apple'ı taklit etmek için yapmadılar demiyorum, zamanlaması dediğiniz gibi bunu bariz kılıyor. Ben, ekosistemler farklı olduğu için bu taklitin kabul edilebilir olduğunu düşünüyorum 🙂
@oniki Daha iyisini yapacaklarsa ben okeyim, markadan bağımsız bana en faydalı hangisiyse o işime gelir 🙂
@cimadam Ben turuncu rengi çok seviyorum, hayatımda çoğu şey turuncudur, kulaklıktan, çeşitli kablolara, soğuklarda sırtıma aldığım küçük diz battaniyesine kadar. Özetle benim için daha iyi bir turuncu tonuna gerek yok, öncelikle turuncu seçeneği olsun, o önemli.
Turuncu sadece Apple'da olursa Android seçeneğim elimden alınıyor, niye Apple kullanmak zorunda kalayım turuncuyu ilk o yaptı diye başka firmalar yapmaktan çekiniyorsa? (ya da bütçem yetmiyorsa bir yerim şişiyor)
Şeklini değilde keşke insanların hayatını kolaylaştıran güzel özelliklerini kopyalasalar. 6 ay kadar 14 pro kullanmıştım aradığım tek özellik magsefe oluyor.