İzmir'de oturan bir büyüğümüzün kiracısı evden çıktığı için kiracı zamanında kendi üzerine açtırdığı su aboneliğini kapattırmış.İzsu suyu kapatmış aynı zamanda su sayacınıda sökmüş gitmiş.

Bu işlemlerde suyu kapattırdığında prosedür gereği su sayacı sökülüp götürülüyor mu?

BeğenFavori PaylaşYorum yap