İtopyada bu kasaya bakıyordum 50-100 +- yaptım vs bir anda fiyatı 34bin oldu ben bakarken fiyat 29-30 arası gelip gidiyordu zam mı geldi bir anda ?
Müşteri hizmetlerini aradım ama bilemiyoruz diyor 🙂
İtopyada bu kasaya bakıyordum 50-100 +- yaptım vs bir anda fiyatı 34bin oldu ben bakarken fiyat 29-30 arası gelip gidiyordu zam mı geldi bir anda ?
Müşteri hizmetlerini aradım ama bilemiyoruz diyor 🙂
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
İtopya şart değilse vatan sinerji incehesap tebilion bilumum sistemcilerde bu model 30 35 bandında oynuyor
İndirim yaptık demek için yükseltirler 3 5 güne düşer tekrar kasım ayı derler
https://amzn.eu/d/1gsbTCu hocam biraz daha bütçeyi zorlarsanız şöyle bir şeyler de düşünülebilir
maksimum karta peşine 9 taksit de var
Önceki kasayı itopyadan almıştım. Özellikle müşteri hizmetleri kısmında iletişim problemi yaşamıştım. Bir sürü reklam yapıyorlar ama o reklamlardan gelecek müşteri potansiyeline yetecek personele sahip değiller. En azından benim sistem aldığım dönem öyleydi. Bu sefer aynı sorunları yaşamamak için tebilondan alışveriş yaptım ve hiçbir problem yaşatmadan süreci yönettiler. Muadil ürün tebilonda varsa şansınızı bir de orada deneyin derim.
cumartesi aldım aynı sistemi. fsp nc3 soğutucu ekledim.
Kasım indirimlerinde olur öyle. 😀