Göz ekran boyutunu kolay kanıksıyor. O zamanlar hakikaten devasa gelirdi böyle 70-72 ekran televizyonlar, az rastlanırdı. Bugün 32" / 81 ekran televizyonlara burun kıvrılıyor. Bilgisayarı uzun yıllar 14-15" monitörlerle kullandıktan sonra 19" (tüplü, üzerine koyduğun masanın omurgasını kütürdeten) monitöre terfi edince, özellikle film izlemek için duyduğum heyecanı unutmuyorum. Neredeyse salondaki televizyon büyüklüğünde monitörüm olmuştu.

BeğenFavori PaylaşYorum yap