Çamaşır makinesinde devir farkı çok önemli mi? İki model beğendim biri 1200 diğeri 1600 devir ve aralarinda 1000 TL fark var.
Teknoseyir gündemi
#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVitesSon bir saat içinde 268 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aslında onlar maksimum değerler. Ama 1000 lira para değil, al gitsin.
Artısı - Ne kadar yüksek devirliyse sıkma performansı iyi oluyor daha kuru oluyor beyazlarda lekeleri iyi çıkartıyor
Eksi - Hassas kumaşlarda eskime yırtılma olabilir
Hassas kumaşları en yüksek devirde yıkamak zorunda değilsiniz ki, illa ki devri düşük hassas kumaş vb. bir programı vardır. Elektrik çok harcıyorsa eksi o olabilir belki.
Bir de yüksek devir daha çok ses yapabilir, bilmiyorum, tahmini konuşuyorum.
Değdiği gibi ne kadar çok devir seçeneği sunar ise o kadar da kıymetli...
Direct drive mantıklıydı gerisi pek önemli değil bence.
tek fark devir ise yüksek devirliyi alırdım. normalde çok yüksek devirde çamaşır yıkamazdım Alman komşu ee kuruması uzun sürecek deyince mantıklı buldum. şimdi makinem 1200 devir en yüksek sürekli öyle kullanıyorum. kurutucuda kuruma süresi fark etti
Sıkma devrinin yüksek olması asıl şurada kritik. Yüksek devirli makinelerde daha büyük rulman kullanılıyor. Düşük devirlerde ise küçük rulman, ince tambur mili vs. Dolayısıyla yüksek devirli makinenin kazan rulman ömrü daha uzun oluyor. Bana yeter zaten deyip 1000 rpm makine almaktansa 1400 rpm vb. alıp 1000 rpm'de kullanmak daha mantıklı olacaktır.