Arkadaşlar merhaba, ocak ayında memlekete gidicem. Yanıma monitör ve xbox ı alıcam. Kutularına koyup, köpüklerini koyarak. Uçakla gidicem; sorun olur mu?
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben gecen sene yegenlere 2 tane xbox series s getirmistim ama kutularinda degil, özel tasima cantasi alip (oldukca ufak boyutlu canta, icine konsol, 2 controller, hdmi kablo ve güc kablosu sigiyor sadece) bu cantalari valize koyarak getirmistim. Herhangi bir sorun cikmamisti. Ama monitör riskli olabilir.
Bu çantayı nereden bulabilirim
@gmatil ben aliexpress'den almıştım kargo dahil 14 Euroydu, fiyatı hala değişmemiş. Ancak bu satıcı Türkiye'ye yolluyor mu bilmiyorum
https://a.aliexpress.com/_EwRUgYk
@coppermine Tabi ki yollamıyor. Şu ilandan sipariş verilebiliyor ama son güncelleme sonrası her şey muamma. Vergi dahil 1200₺ tutuyor. https://tr.aliexpress.com/item/1005006887499783.html
Series S'in kutusu olabildiğince dolgulu, orijinal kutusunda gidecekse sağlam çıkabilir. Monitör orijinal kutusunda olmasına rağmen yine de can sıkabilir. Otobüs olaydı, daha güvenli olabilirdi. 😀