Arkadaşlar merhaba, ocak ayında memlekete gidicem. Yanıma monitör ve xbox ı alıcam. Kutularına koyup, köpüklerini koyarak. Uçakla gidicem; sorun olur mu?

BeğenFavori PaylaşYorum yap