Babamla bugün çarşıya inip Arsenal logosu buldum. Artık para bayılmadan normal eşofman üstü alıp pumadan under armourdan vs üzerine bu logoyu eklicem.

Babamla bugün çarşıya inip Arsenal logosu buldum. Artık para bayılmadan normal eşofman üstü alıp pumadan under armourdan vs üzerine bu logoyu eklicem.

Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bir zamanlar bayağı moda idi, anahtarlık/toka gibi şeyler satan yerlerde olurdu. Eşofman yamamak için çok kullanılırdı.
Tuhafiye de yama, penç vs olarak satılıyor
@picasso16: Doğrudur...
arttırıyorum ve soruyorum; nike puma vs. olmayan eşofman alıp onlara takmak için nike puma gibi logolar bulabilir miyiz 😀
Bulursun
Onlardan da aldık
Yapılır. Instagram'da reelslerine denk gelmek mümkün.
Topçular 🏆
Küçükken soranlara Arsenal diyordum hala aynı
@never1942 The Gunners iyidir hocam... bende de eşefman takımı vardı...