Ulan harbiden şunu diyeceğimi düşünmezdim, ama cidden bu pisilikleri göre göre dışarıdan yemek söylemeyeli aylar olmuş.
Aşağıdaki kanalın ciddi faydası oldu bu konuda. İnanılmaz tiksiniyorum restoranlardan. Bakın ben her gün dışarıdan yemek söyleyen insandım. Cidden pislik yüzünden tiksinip siparişi bırakacak en son insanlardan biriyim. Ben bile dayanamadım artık.
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Hocam bir kebapçıda mangala doğru hapşuran dayıyı gördüğümden beri 4 sene oluyor ağzıma sürmedim. Kendim yapıyorum artık, kebap, mangal, hamburger, pizza gibi...
İşin moku çıktı.
Müthiş bir kanalmış, aşırı doğru tespitler, gerçekten rezalet...
en iyisi evde yapmak, ama hindistanda yaşadığımız için pislikten kaçış yok
babba donerime yağ katmüyörüm
Süt?
Bu kanal müthiş gerçekten. Eskiden de zaten pek yemezdim ama bu kanalı takip ettiğimden beri dışarıda sadece 1 dönerciden döner yiyorum onun dışında her şeyi evde yapıyoruz biz zaten uzun zamandır.
Ülkede denetim yok ki. Hindistana döndü.