Passat aracı kullanan arkadaşlar veya passat'tan anlayan arkadaşlara bir sorum olacaktı. Bu hafta yeni bir araç aldım 2020 model passat boyasız kazasız her şeyi güzel ama bu farı anlayamadım tam olarak. Araçta sağda solda bu far takılı led mi xenon dedikler far mı onu anlayamadım. gece sürüşü yaptım çok güçlü önümü gündüz gibi yapıyor ancak karşıdan gelen çoğu sürücüden selektör yiyorum. Sanki uzun far yakmışım gibi görüyor sanırım onlar. Bu da beni rahatsız etti bir yerden sonra karşıdan gelen araçlara göre.

Xenon olsa ışığı çok dağınık olur ama öyle değil çizgi gibi gayette aydınlatıyor led olsa bu seferde karşıdakine o kadar etki etmemesi lazımdı. Far da 3 aynı kısım var resimde görüldüğü gibi. aracı gece çalıştırıp farı auto yaptığımda dıştan 3. ve 2. far aynı anda yanıyor. 3. far ise uzunları açınca yanıyor. Ancak 2 far aynı anda çalışınca o yüzden çok güçlü bir ışık vermiş oluyor. Çok işin içinden çıkamadım kaliteli mi dandik mi bilemedim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap