12 çekirdek ve üzeri amd işlemcisi olanlar bu aralar zephyr coin kazabilirler. 3900x işlemci 2000 lira bırakıyor.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Aylık mı?
Nasıl yapılacağını söylesen
https://youtu.be/1dI_Op3CaUU?si=Z4VSrR2CrIVljnQH
Aylık 2000 se değmez.
13600k ile denedim aylık 74 dolar getirisi oluyormuş
100 dolar getirse bile işlemciyi yorduğuna değmez. Artı elektrik faturasınıda düşeceksin hesaptan.
EYVAH, işlemci bulamayacağız desene iyi ki geçen hafta aldım.