9 yıl evvel @leventp ve @gamsizm "Teknoseyir'in Geleceği" ni konuşuyor, böyle gitmiyor, devam edemeyeceğiz diyor. Firmalarla aramız bozuk diyorlar, para kazanamıyoruz diyorlar.

Aradan 9 yıl geçmiş, yine aynı şeyler konuşuluyor. Ama takipçiler, destekçiler daha fazla. Video çekmek, yayınlamak daha kolay, marka daha da oturmuş, her evde akıllı tv, her yerde internet, 4G+ , canlı yayınlar yapılıyor hız sorunu yok, katıl var, pandemi sürecinde insanların bu tarz yayınlarla tanışıp yeni alışkanlıklar edilmişliği var vs vs... İzleyici desteği olmadan olmaz deniyor. Fakat halâ böyle olmuyor, böyle devam edilmiyor deniliyor. Demek ki izleyici desteği de yetmiyor anlaşılan. Anca 9 sene ite kaka olabildi demek ki...

Umarım yine bir 9 sene sonra halâ burada oluruz, Teknoseyir devam ediyor olur da yine bunları konuşuyor oluruz. Teknoseyir devam etsin de ben razıyım aynı şeyleri tekrar tekrar duymaya, yeniliklere ayak uydurmaya 😀 Teknoseyir 1.0, Teknoseyir 2.0, Teknoseyir 3.0, 4.0, 5.0....

https://youtu.be/cHnE5R-RNZA

TeknoSeyir'in geleceği

TeknoSeyir 2.0'a geçiş öncesinde gelecek planlarımızdan bahsediyoruz. Teknolojiye dair son haberleri kaçırmamak için ABONE olun ► https://goo.gl/z4MuvYWeb Si...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • @xeon @macuser ✅ @johncenaaa

    yakartop gibi 9 sene sonrada lp bombayı umuta bırakıp kaçar

  • Barış Şener @barisener

    İçerikler 9 sene önceki videolardan daha geriye gitmiş gibi hissettiriyor benim için. O yüzden işlerin ileri gitmesi hayalcilik olur.

  • Unreal Mannequin @mannequin

    Dışarıdan bakınca konuşmak kolay geliyor. İnsanların nasıl hayatlar yaşadığını, ne zorluklarla karşılaştıklarını, hangi hayallerini ötelediklerini bilmiyoruz. Bu yaptıkları işten Türkiye gibi rezalet ekonomiye sahip bir yerde hak ettikleri parayı kazanabiliyorlar mı acaba? Ülkede kimsenin hak ettiği parayı kazanmadığı düşünüldüğünde pek umut yok gibi görünüyor. Yaşamlarını sürdürecek kadar kazanıyor olabilirler, ama insan geleceği için yatırım yapmak, ev, araba vs almak ister. İstanbul'da en kötü ev 3-4 milyon ₺. Sıfır araba almaya kalksan 1-1,5 milyon ₺ (artı galerici rüşveti). Belki de kıt kanaat geçinmekten bıkmışlardır. Belki de kıt kanaat geçinmiyorlardı ama yine de daha fazlasını istediler, bilemeyiz. Bize düşen beğeniyorsak destek olmak, beğenmiyorsak da yaptıkları işe saygı duyup gitmek.

  • Tony Montana @tonymontana

    Bu arkadaşlar bir girişimi alıp çok büyütecek psikolojide ve bu motivasyona sahip kişiler değil. Değişen şartlara ayak uydurmak için ciddi bir çaba göstermediler ve bir çok konuda da geç kaldılar. Zaten genel olarak her olaya ve duruma karamsar bakıyorlar. Bu eleştirilerime rağmen, samimiyetleri, bilgileri ve aktarım kabiliyetleri nedeniyle kendilerini seviyorum. Son olarak ben temel sorunun, hayal ettikleri derecede başarılı hissetmedikleri için motive olamadıklarını da düşünüyorum.

  • RayTracer @saliherk

    Aynı şeyleri yaparak farklı sonuçlar bekleyemezsiniz. Kurallarınız olur, belirli bir anlayışınız olur eyvallah fakat ticarette çok katı kural koyamazsınız. Esneyebilen bir yapıya sahip olmanız gerekir. 9 yıldır bazı şeyler yolunda gitmiyorsa bakış açısı, anlayış ya da başka herhangi bir şeyi değiştirmeniz gerekir. İnsan yaş aldıkça daha tutucu oluyor kendimden biliyorum. Ama ticari kaygılarınız varsa tutuculuğunuz takıntı olmamalı, piyasa şartlarını öngörüp bazı konuları esnetebilmek gerekir.

  • Tony Montana @tonymontana

    Çok kısıtlı kitlesi olan HWP'nin devam edip, Teknoseyir'in devam edememesi de çok ilginç.

    • qubit @qubit

      Kaç kişiler? Belki düzenli gelirleri vardır.

    • Tony Montana @tonymontana

      @qubit Aşağıda bir arkadaş da yazmış. Bayağı geniş bir ekip ve 3 katlı villada çalışıyorlar.

    • qubit @qubit

      @tonymontana ben de diyorum nerede 🙂 Sevdiğimiz bir uşaktı, bloklamış meğer. Canı sağolsun. İşaret ettiğiniz için çok teşekkür ederim.

      Sitelerine gidince pek bir şey anlaşılmıyor. Herhalde başka bir gelir kaynakları var, büyük bir şirket bunlardan düzenli hizmet vs. alıyor olmalı. Bu çıkardıkları dergiler satan dergiler değil. YT kanalı ile geniş bir ekibe sahip olmaları da çok mümkün değil. Diğer yandan reklam bölümleri çok iyi ise bilemem. Dergiler ücretsiz dağıtılıyordur, ama sektörel olduğu için reklam veren vardır. O dergilerin içine bakmak lazım 🙂

      Şaka maka TS'de kaale alınacak güzel görüşler var. Yapıcı. İnşallah okur ve bu ay işleri de azaltıp düşünme fırsatı bulurlar.

  • Mamba @blackmamba

    @tonymontana hocam çok iyi ifade etmişsiniz özellikle yazmak istedim 🙂 Ben de çok ufak yayınların nasıl devam edebildiklerine şaşıyorum.

  • cinnabon @cinnabon

    Ekonomi çok kötüye gitti 9 yılda. Belki farkına varmamışsınızdır diye yazayım dedim. 🙂