Malum partililer düğünlerine çağırıyorlar. Üstelik almancılar. Verdikleri zararlardan dolayı hiç gidesim yok. Yakın akraba olsalar bile...
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Malum patitileri hayatim dan çıkardım ,akraba falan fark etmez ,
Önce insan olsunlar
Para takmak benim için hayal. Ben giderken harcayacağım yakıt parasını düşünüyorum. İşe yürüyerek gitmek getirilecek bu gidişle.
Reisi övmeyeceğini bilsem.
Gitme ne derlerse desinler.
kardeşim günlük hayatında dindar bir çocuktur ama 15 temmuz propagandası yapılacak diye cumaya gitmeyeceğim demişti
Ben kesinlikle gitmezdim.
Benimde akrabalarım ful + ful akpli. Ben yohum.
Beni zorla, bakanın oğluyla evlenen akrabamızın düğününe götürmüşlerdi. Diyeceklerim bu kadar 😀
Partisi fark etmez. Almancı oldukları için gitmem. Bu kadar yıl kalıp en ufak bir lobi çalışması yapamadıkları için toptan kızgınım 😀
Çoğu bir arada oturuyor bulundukları mahalle de hiç Almanca bilmeden yaşarsın. Çok azı bulundukları ortamdan çıkıp sosyalleşiyor.
Ben genelde düğüne gitmeyi sevmiyorum. Yakın arkadaşın düğünde bile neşelenip oynayamadım. 🤷♂️