Diablo 4 oynayan var mi, n kadara aldiniz
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
700'e aldım daha başlamadım 🙂
47 ya da 48. Seviyeye ulaştım. Barbar ile oynuyorum. Kıdemli II seviye seçili
Sorcerer ile erken erişimden beri oynuyorum, çocukla anca 45 olabildim 😄 Ultimate sürüme 1699₺ vermiştim.
Birader ile PS kardeşliği yaptık, ön siparişi ile 1200₺'ye aldık.
Para vermedim, hikayeyi oynadım sildim. Eskisi gibi tekrar eden şeyleri yaparak vakit öldürmek çekici gelmiyor. Oyunda bir zorluk yok gibi, biraz vakit harcayarak her şeyi kesiyorsun.