Laptopa bağlayacağım, sadece oyun amaçlı bir monitör bakıyorum. Önceden beri şu 21:9 qwhd ekranlar beni bir cezbediyor. Oyunda büyük çerçeve oranın bana faydası/zararı olur mu? Monitörde gtx3060 var
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Desteklenmeyen oyunlarda 16:9 yapıp yanlardan kırpar. Bazı oyunlarda destekliyor güzel olur. Ama curved olmazsa pek keyifli olmaz bence
Görüş acını arttırır. Örneğin https://youtu.be/-tQJZEmSIzA
https://youtu.be/aJrhzqJXSYg
Sürekli 16:9 oranda monitör kullandıktan sonra bende değişiklik olsun diye 34inç UWQHD bir monitöre geçtim, genel olarak oyun + multimedya amaçlı kullanıyorum memnunum.Artık çoğu oyun 21:9 destekliyor, oyun konusunda sıkıntı yok da Youtube gibi platformlarda videoların çoğu 16:9 olduğu için onlarda boşluk kalıyor.Şöyle bir şey var monitöre olan uzaklık önemli, ve Curved değilse bence 34inç büyük kalabilir, çok yakından bakmakta rahatsız ediyor.
Çözünürlük biraz fazla arttığı için bir yandan oyunlarda ayarları kısmak gerekebilir, sırf bu yüzden GPU değiştirmek zorunda kaldım monitör değiştirdikten sonra.Ama oyunlarda avantaj sağlıyor bence, alıştıktan sonra normal 16:9 monitörlere dönmek istemiyor pek insan