arkadaşlar Netflix grubumuzda bir arkadaşımız devam etmedi yerine gelecek kimse varsa bana [email protected] mail adresi üzerinden ulaşabilir. 2 yıldır grup aktif sıkıntısız kullanıyoruz. ödemeler 3 aylık yapılıyor.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#GeminiSon bir saat içinde 302 ziyaretçi, 114 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
4k paket kullanıyoruz.
Hani kaldıracaktı o sistemi netflix?
Netflix in en pahalı sürümü 30 küsür tl olduğundan beri aynı şekiliz. 4 5 farklı ülkede kullanıyoruz problem yok.
Bildiğim kadarıyla bir kaç yerde test aşamasında.
@jabbathehutt belki us geri kalanda bir şey olacağını sanmıyorum.
hocam kaldırmadı sistemi, kalkarsa zaten kullanılmayan ayların parasını yatırırım sıkıntı olmaz bizim grupta.
Ne kadara geliyor kişi başı?
33e geliyor aylık hocam
@mesko hala bir kişilik yer varsa gelebilirim. Mail attım.
@alpi350 mail attım hocam bilgileri 1-2 saate atarım değiştirmem gerek şifreyi
@mesko Mail attım fakat spama düşer diye buradan da yazayım. Bi bakar mısınız?
@alpi350 hocam hallettim kusura bakmayın araba alma telaşındayım bakmıyorum bile netflixe. Kart limiti dolmuş ondan çekememiş.