Zelda Tears of Kingdom cıkısına 10 gün kala emulatörlerle PC’de oynanır hale gelmiş. Bize de kurup denemek düşer

Zelda Tears of Kingdom cıkısına 10 gün kala emulatörlerle PC’de oynanır hale gelmiş. Bize de kurup denemek düşer

Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ryujinx
Hile mi açtınız? yoksa baya bir zaman harcamak lazım bu kadar hp için.
Yok hocam başlangıcı böyle
Nintendo'da fırtına kopuyordur, ellerinde baltalar ile sorumlusunu arıyorlardır 🤣
Nintendo 1 videoda 2 saniyelik görüntüye bile telif atan firma buna ne diyor bilemem 😃
Oha büyük olay yalnız 😀 Talihsiz olmuş Nintendo tarafı için.