Şansım bugün iyi gitmedi. Sabah mersine geldim. Temizlik filan hanımla yapıyordum. Aklima geçen yıldan beri kapalı olan kombi geldi hemen açtım sorun yok gibi idi 1 saat falan sonra petek soğuyunca kombi dolabını açtığımda 80 derece üstündeki led yanıp sönüyor. Kombici arkadaşı aradım abi servisi çağır dedi ve kart dahil her şey olabilir miş. Bakalım yarın ne çıkacak icinden☺

BeğenFavori PaylaşYorum yap