Sony Xperia Z telefonuma Android Kitkat 4.4.2 yüklendi fakat güncelleme sonrası telefon acayip bir şekilde kasmaya başladı. İnsan hiç bildirim çubuğunun aşağıya kadar inmesini bekler mi? Ben bekliyorum, iniyor bide kapanmasını bir o kadar bekliyorum. Sorunu nasıl düzeltirim? Şu anda aldığıma pişman olduğum tek telefon diyebilirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap