ani su isiticilari hakkinda bir sey danismak istiyorum. mevcutta tuplu sofpen var onun yerine ani su isiticili bi kombi almak isitiyorum. fotograflarinda hepsinin cikisinda genelde dus bataryasi gozukuyor ben mevcut tesisata baglayip ayni zamanda mutfakta da kullanabilir miyim?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Termosifon almalısınız
termosifon cok yer kapliyor diye almak istemiyoruz
@omerf97 benim bildiğim başka opsiyonunuz yok, her yere sohben koymalisiniz. Tek noktada açık bırakıp sürekli o şekilde bırakılmıyor sohben
@fatihy anladim kullanim senaryomuz soyle olacak, sicak suya ihtiyacimiz oldugunda sarteli acip kullanacagiz surekli acik kalmayacak.
@omerf97 sürekli de açık kalabilir, yukarıda bahsettiğim gibi merkezi sistem ani su ısıtıcılar var, termison tercih etmezdim ben de, hem büyük hem de içindeki su bitince ısınmasını bekliyorsun
https://www.vigo.gen.tr/vigo-veito-flow-s-ani-su-isitici-9000-w-monofaze-merkezi-sistem-uc-kademeli-9-kw
Su ısıtmayan kombi ilk kez duydum.
attirsin sonucta kullaninca bagirttircak degil mi durdugu yerde bagirtmaz 😀 tupu sadece dus icin kullaniyoruz ve sadece 300 lira tup parasi veriyoruz ayda gelsin gelsin 600-700 lira fatura en azindan bir konforu var 😀
@orcun yok ebesinin nikahi 😀 21kw ne onu kaldircak tesisat var mi zaten 😀 ya kendime degil annem icin istiyorum surekli sikayet ediyor devamli sicak su olmamasindan dogalgaz var fakat kombisiydi tesisatiydi projesiydi 35 yillik bina yakinda yikilir bu olcekte islere girismek yerine elektrikle gecistirmek istiyorum 😀
@orcun termosifon isi o kadar buyuyor ki gozumde anlatamam koskoca kazani al oraya sigdir falan.
@orcun termosifonla uğraşılmaz hocu, attım yukarıda ürünü işte, 7-9 kw arasında yakıyorlar en yüksekte, normal o da, tüpe vereceği parayı elektriğe verir işte
@omerf97 Bu tarz sistemlerde trifaze elektrik hattınızın olması lazım yoksa yeniden plan çizdirip yeni hat çektirmeniz gerekebilir. Trifaze gerekmeyenlerden ise büyük ihtimal kışın su iyice soğuduğu için verim alamazsınız.
@orcun termosifon da bundan az yakmayacak ki, doğalgaz olsa ona ödenecek bir sürü para, tek faturada topladığını düşün giderleri 😀
ben 7kw kullanıyorum evde, başka sıcak su imkanı yok, canımızdan kıymetli değil ya
@orcun iyi de o su bitiyor, 2 kişi arka arkaya yıkanamıyor, bir anda buz gibi su akmaya başlıyor, termosifon olan hiçbir evde konforlu temizlenemedim 😀 o su bitiyor illa, sonra bekle ki tekrar kıvama gelsin ısınsın, termosifona bulaşmam hiç, hem çok yer kaplıyor hem de böyle derdi var
alıcan merkezi ısıtıcıyı koyucan amazon kutusu kadar bir şeyi duvara vericen tesisata sıcak suyu sülalen raad devam ediceksin 😀 o konfora değer
@gurkan-atilgan evde 65 litre var ve 3 kişi bile arka arkaya rahat duş alır. Her kişi 30 dk su altında kalmıyor ise yetiyor
@fatihy evet sokak ile aynı soğuklukta olan banyoda akan sıcak su ile bi yandan ısınma ihtiyacımı giderdiğim için duruma göre 30-40 dk su hiç kapanmayabiliyor 🙂 benim kullanımımda ve kullanım alışkanlığımda termosifon uygun değil